Особливості змісту навчальних програм (Катерина Пономарьова, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України)
Лист МОНУ від 23.05.2013 №1/9-365 "Щодо Всеукраїнської наради з питань завершення навчального року" (накреслено перспективу на 2013-2014 н.р.)
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 1 класі
Особливості вивчення навчальних предметів у 1 класі в 2012/2013 н.р.
Організація навчально-виховного процесу в першому класі (лист МОНУ від 02.07.07 № 1/9-407)
Про тривалість уроків у початкових класах (Лист МОНУ №1/9-419 від 27.10.99)
Про обсяг і характер домашніх завдань для учнів початкової школи (Лист МОНУ №1/9-468 від 29.12.2001)
Особливості оцінювання:
Методичний коментар до
органызації контрольно-оцінювальної діяльності на уроках математики
Словесне (вербальне)
оцінювання першокласників
Коментар щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з
математики
НАКАЗ від 21.08. 2013р. № 1222 Про затвердження орієнтовних вимог
оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Лист МОН від 28.01.2014 № 1/9 - 74 Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень
учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
Методичні рекомендації щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів
початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів з української
мови
Календарно-тематичне планування для 1 класу
Календарне планування уроків трудового навчання у 1 класі Планування за новою програмою 2012 року (1 година на тиждень) за матеріалами http://teacher.co.ua/
Природознавство
Календарно-тематичне планування уроків за «Читанкою» (післябукварна частина) (В. О. Науменко)
Календарно-тематичне планування укр.мова (Навчання грамоти: мова і читання) (авт І. Жаркова)
- Основи здоров'я
Календарне планування 1 клас на новими програмами (Н.В. Діптан, А.А. Назаренко)
Конспекти уроків за новою програмою (тільки для ознайомлення й здійснення раціонального вибору!)